Sinds 20/09 heeft Telenet een wijziging toegepast die ervoor zorgt dat er niet meer ongeauthenticeerd mails kan verzonden worden via hun uitgaande mailserver.
Wij worden momenteel overspoelt met aanvragen, gelieve volgende handleiding te lezen om dit op 10min tijd zelf te kunnen oplossen:
Het probleem kan echter relatief makkelijk verholpen worden door het uitvoeren van de acties beschreven in de relevante handleiding:
Konica Minolta (BizHub) : KLIK HIER
Ricoh : KLIK HIER
Xerox : KLIK HIER
Indien u verkiest gebruik te maken van uw eigen domeinnaam voor het verzenden van mails, dan dient u de SMTP-server in te vullen van uw mailserver, alsook het bijhorende paswoord en afzender-adres (dit kunt u bekomen bij uw webhoster / IT’er)
Mocht u na het uitvoeren van bovenstaande zaken nog steeds problemen hebben, gelieve ons gedetailleerd per ticket te verduidelijken waar het proces spaak loopt of waar het probleem zich bevindt – zo kunnen wij telefonisch contact opnemen om dit euvel op te lossen.
Hou er rekening mee dat onze service-diensten overspoeld worden door dergelijke aanvragen, indien u snel wenst geholpen te worden is het van belang dat u eerst de tijd neemt om bovenstaande handleiding door te nemen aangezien de wachttijd kan oplopen.
Schrijf u in op onze nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van belangrijk nieuws, gloednieuwe diensten en producten, mooie kortingen & acties.
Webdesign en marketing zijn cruciaal voor elk bedrijf. Wij helpen u om meer klanten te bereiken. Together, we make more sales!